Jeg er ingen blogger men elsker håndarbeid. Jeg strikker og hekler, og nå har jeg også begynt og sy. Er helt nybegynner på sying, så avanserte prosjekter blir det ikke. Det som er gøy, er jeg syr sammen med mitt barn på 13 år. Hun er forresten bedre en meg til og sy.
Håndarbeid elsker jeg og jeg er alltid på jakt etter nye ideer og prøve ut. Her vil jeg dele mine oppskrifter, eller oppskrifter jeg finner internett. Gi meg gjerne en kommentar om dere finner noe dere liker eller ei.

lørdag 31. mars 2012

påskeegg

hekle påskeegg..

Barna mine kommer hjem fra barnehagen med karse sådd i melkekartong som er pyntet til påske..

Men neste år står melkekartongene tomme, og derfor hekle noen påskeegg i forskjellige størrelse og farger. kjempe koselig syntes jeg..

Oppskriften finnes her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar